Margarita Escarpa
 “... Escarpa je občinstvo pritegnila s svojim zapeljivo omamnim čarom. Res je glasbena čarodejka ...” JEFF MANOOKIAN, THE TRIBUNE, Salt Lake City (ZDA).
 
"Prvovrstna umetnica!" je izjavila María Luisa Anido, ko je leta 1990 prvič slišala igrati Margarito Escarpa. Vse od takrat je Margarita osvajala zavidljive uspehe, zaradi katerih jo danes prištevamo k največjim sodobnim klasičnim kitaristom.
Ob koncu študija na glasbenem konservatoriju Royal Superior v Madridu je prejela posebno zaključno priznanje in kmalu zatem še diplomirala iz matematike na Univerzi Autónoma.
            Med študijem je poleg mnogih državnih nagrad kar osemkrat slavila zmago na mednarodnih kitarskih tekmovanjih. Njen triumf na 20. tekmovanju Guitar Foundation of America ji pomeni hkrati tudi odločilni trenutek, ko se je odločila za koncertno kariero in od takrat je ves čas v samem vrhu mednarodne kitarske scene. Redno sodeluje na najpomembnejših festivalih Evrope, Azije in Amerike.
            Margarita Escarpa obvladuje obsežen solo in orkestralni repertoar, njen talent in značaj pa vsak njen solo koncert spreminjata v edinstveno glasbeno doživetje: sleheren ton in sleheren najtišji izvajalski moment umetnica čudovito zaokrožuje v čarobno popolnost. Priznani muziokolog Arturo Tello Ruiz-Pérez je Margarito Escarpo uvrstil v najvišji umetniški rang kitarskega Parnassusa.
            Margarita Escarpa igra na kitaro “Matthias Dammann” in od leta 2011 je tudi ena izmed ekskluzivnih umetnikov družbe "D'Addario", saj za svoje nastope izbira izključno strune D’Addario. Kot solistka je posnela CD-je za RTVE (špansko radio in televizijo) ter založniške družbe Opera Tres, Naxos, La Ma de Guido in GHA Records.
             Je zelo znana in cenjena učiteljica kitare in poleg intenzivnega pedagoškega dela vodi tudi kitarski oddelek na konservatoriju za glasbo v Vigu, kjer njeni študenti uspešno dosegajo najvišjo stopnjo izvajalske popolnosti.
            Tako kritiki kot občinstvo prepoznavajo njeno visoko umetniško senzibilnost in tehnično znanje, kar ji je omogočila izjemno široka glasbena izobrazba:

"... najboljše ravnovesje inteligence in umetniškega sloga, ki sem ga kdajkoli slišal od kitarista." DAVID LETKEMANN, GUITAR MAGAZINE, Winnipeg (Kanada)

"... ena od velikanov našega malega sveta ... Intenzivna, prodorna, privlačna, očarljiva, spektakularna, čisto veselje". MATANYA OPHEE, ON-LINE MAGAZINE OF EDITIONS ORPHÉE., US.